Tribün Kıbrıs




Üstel, Taygun ve Doğa’yı ödüllendirdi



Üstel, Taygun ve Doğa’yı ödüllendirdi
239 views
27 Temmuz 2023 - 15:27

 

 

Başbakan Ünal Üstel, başarılı atletler Taygun Artan Özcihan ve Doğa Erek’i kabul ederek, görüştü.

Başbakan Ünal Üstel, ülkemizin milli atletleri Taygun Artan Özcihan ve Doğa Erek’i kabul ederek elde ettikleri başarılarından dolayı kutlarken, iki başarılı sporcuyu ödüllendirdi. Kabulde başbakanlık müsteşarı Hüseyin Cahitoğlu da hazır bulundu. Kabulde kısa bir konuşma yapan Başbakan Ünal Üstel, “Hem Taygun’un hem de Doğa’nın ülkemizi onurlandıran başarılarından dolayı tebrik ediyorum. İki sporcunun azim ve başarısının daim olmasını dilerim” dedi.

 

 






SON DAKİKA HABERLERİ
POPÜLER FOTO GALERİLER

Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.