Tribün Kıbrıs




Menekşeli, Süper Lig hedefiyle devam dedi



Menekşeli, Süper Lig hedefiyle devam dedi
286 views
01 Ağustos 2023 - 19:08

 

 

Birinci Lig ekiplerinden Mormenekşe Gençler Birliği Spor Kulübü’nde genel kurul önceki akşam yapıldı.

Genel kurulda mevcut başkan Metin Menekşeli yeniden başkan seçildi. Daha önce yapılması gereken ancak Metin Menekşeli’nin sağlık sebeplerinden dolayı ertelenen genel kurulda yeniden başkan seçilen Metin Menekşeli üyelere yaptığı kısa konuşmada bu yıl ki hedeflerinin Süper Lig olduğunu belirtirken, teknik direktör Eralp Şerifoğlu nezaretinde güçlü bir takım kuracaklarını belirtti.

Mormenekşe A Takımı yaklaşık bir aydır Eralp Şerifoğlu nezaretinde saha çalışmalarına devam ediyor.

 

 






SON DAKİKA HABERLERİ
POPÜLER FOTO GALERİLER

Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.