Tribün Kıbrıs




Badmintonda milli takım seçilecek



Badmintonda milli takım seçilecek
570 views
05 Mart 2022 - 11:06

 

 

Badminton Federasyonu U17 KKTC Badminton Şampiyonası düzenleyerek U17 Milli Takımını seçecek.

Badminton Federasyonu, 6 Mart 2022 Pazar günü Atatürk Spor Salonunda U17 Badminton Şampiyonası Milli Takım seçmesi düzenleyecek. Şampiyona ile ilgili detaylar şöyle:

*Yarışmaya 2006 – 2007 doğumlu KKTC vatandaşı sporcular katılabilecek.

*Her sporcu en fazla iki kategoride yarışabilecektir.

*Daha detaylı bilgiyi sitemizden (www.kktcbadminton.com) adresinden alınabilir.

*Kayıtlar aşağıdaki linkten yapılacaktır.

*Kayıt yapacak olanlar 3 Mart 2022 tarihi saat 20.00’a kadar kayıtlarını yapmaları gerekmektedir.

*Antrenör belgesi olmayanlar ve vizesini yaptırmayan antrenörler sahada görev yapamayacak.

*Sporcular ve seyircilerin aşılı ise bir haftalık aşısız ise üç günü geçmeyecek antijen ve pcr negatif testlerini göstermeleri gerekmektedir.

 






SON DAKİKA HABERLERİ
POPÜLER FOTO GALERİLER

Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.